Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Συνέντευξη στο Luz

Μετά από τεράστιες τηλεοπτικές επιτυχίες, η ηθοποιός αποφάσισε να παίξει τώρα και στο θέατρο την όμορφη και αθώα Σταχτοπούτα. Στα 21 της είναι το κορίτσι του παίκτη του τένις Juan Monaco για ενάμιση χρόνο,υποστηρίζει ότι έχει βρει την ισορροπία και ευχαριστεί για την ηρεμία που της προσφέρει ο σύντροφο της σαν ζευγάρι.

Η λυπημένη και απογοητευμένη Σταχτοπούτα ενώ καθάριζε το πατώματα του σπιτιού της την ίδια νύχτα που ο πρίγκιπας σε γιορτή στο βασιλικό παλάτι έψαχνε να βρει ποια τις υποψήφιες θα παντρευτεί. Αλλά ξαφνικά όλα άλλαξαν, όταν εμφανίστηκε ξαφνικά η καλή νεράιδα που πραγματοποίησε το όνειρο αυτού του φτωχού ορφανού κοριτσιού και της επέτρεψε να παρευρεθεί στο χορό. Όχι και πολύ μακριά από αυτο τη διασημo παιδικο παραμύθη θα μπορούσε να ειπωθεί ότι Luisana μια ημέρα ανακαλύφθηκε από τη Cris Morena που με τη μαγική ράβδο της τη μετάτρεψε σε μια από τις πιο επιτυχημένες νέες ηθοποιούς. Όμως, η ηθοποιός απομακρύνει το μύθο και λέει: "Το κοινό νομίζει ότι κατάφερα κατευθείαν να εμφανιστώ στην τηλεόραση, αλλά πριν γίνω διάσημη πήγα σε εκατομμύρια casting έπρεπε να υποστώ την απόρριψη. Αυτός μου προκάλεσε πολλές φόρες θλίψης και δάκρυα."

Μετά από τη συμμετοχή της σε διάφορα επιτυχή προγράμματα όπως Chiquititas, Rebelde Way και Alma Pirata (όλα τηs Morena) σήμερα προετοιμάζεται να εμφανιστεί στη μικρή οθόνη στη νέα νεανική σειρά Attraction x4, από την Ideal del Sur,δείχνωντας παράλληλα τις δεξιότητες της στη σκηνή του θέατρου Astral, κοντά στο Rodrigo Guirao, τη Georgina Barbarossa και την Alicia Zanka στη μουσική παιδική παράσταση Princesa Cenicienta.

- Τι σου αρέσει στο θέατρο; Επειδή τον περασμένο χρόνο που συμμετείχες στο Arlequin (που παρεπιπτώντως για το οποίο πήρες ένα βραβείο ACE) ήταν κάτι αρκετά ξένο για σένα.
- Ναι, είναι αλήθεια. Νομίζω ότι η αδρεναλίνη παράγετε από την επαφή με το κοινό. Η ενέργεια που μεταδίδουν οι άνθρωποι είναι απίστευτη.

- Η ιστορία της σταχτοπούτας ήταν η αγαπημένη σου;
- Ναι! Όταν ήμουν μικρή ξόδεψα πολύ χρόνο για να δω τη ταινία.Η στιγμή που μου αρέσει περισσότερο έιναι όταν πάει στο χορό και συναντά τον πρίγκιπα και πρέπει έπειτα να φύγει. Είναι μια ιστορία με μεγάλη γοητεία.
- Εσύ έχεις αγγιχτεί με ένα μαγικό ραβδάκι?
- Δεν έχω αγγιχτεί,αλλά έχω καθοδηγηθεί.Αφήνω στον εαυτό μου να καθοδηγήται από τα συναισθήματα μου.Και συμμετέχω σε προγράμματα που πάντα πρώτα αρέσουν σε μένα.Επιπλέον σε όλες τις περιπτώσεις περίμενα την μία και μοναδική ευκαιρία.Μην φανταστείς ότι έχει δεχτεί χιλιάδες πρωτάσεις και πρωταγωνιστικό ρόλο,αλλά πάντα θέλω να νιώθω ασφαλής με τον κάθε ρόλο.

- Επείσης είχες τη ζωή μιας πριγκίπισσας, που τα περισσότερα κορίτσια στην ηλικία σου δεν έχουν...
- (Σκέφτεται). Δεν νομίζω. Ίσως έζησα σε έναν κόσμο που είναι πιο κλειστός, αλλά όχι σε μια ιστορία νεράιδων, επειδή για να φτάσω εδω που είμαι έπρεπε να παλέψω. Συμμετείχα σε πολλές οντισιόν και επέστησα χιλιάδες φόρες την απόρριψη μέχρι που μια ημέρα ευτυχώς με διάλεξε η Cris Morena.

- Στην διαδικασία επιλογής στις οντισιόν, αισθανόσουν πάντα όπως η φτωχή Σταχτοπούτα;
- Δεν ξέρω εάν αυτή είναι ακριβώς η σωστή λέξη (σκέφτεται), αλλά μου κόστισε πολύ. Όταν σου λένε όχι, υπάρχουν πάντα στιγμές δακρύων και απογοήτευσης. Νομίζω ότι ήμουν το πρόσωπο που έκανε τις περισσότερες οντισιόν στη διάρκεια της ζωής. Ήταν δύσκολο, επειδή δεν μπήκα στη τηλεόραση κατευθείαν, όπως οι περισσότεροι.


- Ποιες καταστάσεις σε κάνουν να αισθανεσται όπως μια πριγκίπισσα;
- Μόνο όταν φοραώ αυτά τα ρούχα στο θέατρο, αλλά έπειτα όταν βγάζω τη μάσκα είμαι πάλι εγώ, ένα κορίτσι πολύ απλούστερο.

- Και πώς είναι αυτή η Luisana;
- Κανονική. Το πρώτο πράγμα κάνω είναι να πάω στο σπίτι μου να βάλω τις πυτζάμες για να είμαι άνετη. Είμαι πολύ ήρεμη, είμαι στο δωμάτιό μου και είμαι με τους φίλους μου. Είμαι όπως οποιοδήποτε κορίτσι της ηλικία μου.

- Ναι, αλλά στα 21 σου μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα τα οποία η πλειοψηφία των εφήβων ονειρεύεται ακόμα...
- Αλήθεια, όταν αρχίζω να σκέφτομαι, συνειδητοποιώ ότι όλα όσα έχω ήταν μια μικρή στιγμή. Έχω το αυτοκίνητό μου, την οικονομική ανεξαρτησία μου, δεν εξαρτούμε από κανένα και μου φαίνεται παράξενο να συγκρίνομαι με τους φίλους μου.

- Αλλά ίσως όλο αυτό να έχει το τίμημα του, ποια πράγματα σου λείπουν;
- Όταν θέλουν να ξέρουν τα μυστικά μου. Μερικές φορές είναι καλό να κρατάς κάτι για σένα. Δεν μου αρέσει όταν ξέρουν οι γείτονες μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου από εμένα. Πολλές προσπαθώ να μη μιλάω τόσο πολύ για τη ζωή μου.

- Και τι γίνεται με το femme fatale που εμφανίζεται στα περιοδικά, είναι μέρος της προσωπικότητάς σας είναι μια άποψη ή η εξωτερική Luisana;
- Σκέφτομαι ότι είναι μέρος του παιχνιδιού. Είναι μια εικόνα που δημιουργείτε, αλλά στη ζωή μου έχω πολύ χαμηλό προφίλ.

- Ποια πράγματα σε ενοχλούν σε εσένα;
- Είμαι τελειομανής και μερικές φορές θα επιθυμούσα να χαλαρώσω λίγο. Δείχνω ότι δεν φροντίζω για τα πράγματα, αλλά μέσα, μερικές φορές πεθαίνω. Είμαι τακτικά. Προσκαλώ κάποιο στο σπίτι μου και τρώω προτού να τελειώσει για να πλύνω τα πιάτα. Είμαι αφόρητη!

- Και ποια είναι τα μεγαλύτερα ατού της προσωπικότητας σου;
- (Σκέφτεται, ζητά βοήθεια στο make up). Είμαι πιστή, είμαι πάντα με τους ιδίους ανθρώπους,η φήμη δεν με αλλάζει. Είμαι επίσης πολύ άμεση, δεν μου αρέσει να κάνω λάθη. Προσπαθώ να αποφύγω κάποιες καταστάσεις ή το λυπημένο πρόσωπο.

- Αναφερόμεθα στο επάγγελμά σου, τι θα επιθυμούσες να κάνεις στο μέλλον;
- Θα επιθυμούσα να κάνω κινηματογράφο και να εργαστώ σε μερικά χρόνια ακριβώς με αυτό. Με προσκελκύει επειδή είναι πιο αργό, περισσότερος χρόνος και το απολαμβάνεις περισσότερο από τη τηλεόραση, όπου όλα είναι πιο γρήγορα.

- Έχεις κινηματογραφικές προτάσεις;
- Αρκετές, αλλά δεν μου άρεσε ο χαρακτήρας. Πρέπει να περιμένω και να μην είμαι ανυπόμονη.

- Μιλώντας για αγάπη... βρήκες τον γαλάζιο πρίγκιπα;
- Ναι. Ο Juan είναι ο φίλος μου και ήμαστε πολύ καλά μαζί. Σκάφτομαι ότι αν δε το δήλωνα αυτό, όταν γυρίσω σπίτι θα με σκοτώνει (γέλιο).

- Αχ, έπειτα μια απάντηση απαιτείται...
- Όχι... Είναι ο φίλος μου και είμαι πολύ ερωτευμένη. Γι αυτό λέω ότι βρήκα το γαλάζιο πρίγκιπα.

- Ποια χαρακτηριστικά σου αρέσουν στον Juan;
- Πέρνα πολύ ήρεμα μαζί του και είναι πολύ καλός άνθρωπος. Είμαι πάντα πολύ γρήγορη και έχει τον ίδιο ρυθμό με εμένα.

- Πώς είναι η σχέση σας αφού στη μέση είναι πολλά ταξίδια;
- Δεν είναι δύσκολο. Τα ταξίδια είναι πολλά, αλλά πάντα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Όταν μπορώ τον συνοδεύω. Παράξενο πράγμα, αλλά είμαστε σε σταθερή επαφή και είναι παρών. Κάθε φορά που επιστρέφει είναι ένα καινούριο ξεκίνημα.

- Σε ενδιαφέρει το τένις;
- Όχι, βλέπω μονό τους αγωvες που συμμετέχει ο Juan. Μερικές φορές παίζω μαζί του αλλά για πλακά. Ο δάσκαλός μου μου είπε πως ήδη πρέπει να σημειώσει το διπλάσιο.Εξίσου είναι καλό που έχουμε δύο τόσους
ανόμοιους κόσμους, και όταν είμαστε μαζί μπορούμε να μιλήσουμε για άλλα ζητήματα.

- Θα σου άρεσε ένας γάμος σαν αυτός της σταχτοπούτας;
- Θέλω να παντρευτώ και να κάνω πολλά παιδιά, αλλά ακόμα δεν ξέρω εάν θέλω γάμο ύφους πριγκίπισσας. Αυτό θα το αποφασίσω κατά τη διάρκεια του χρόνου.

- Ήδη έχεις το δικό σου σπίτι, αλλά ζεις ακόμα με τους γονείς σου, δεν θέλεις να μετακομίσεις;
- Είμαι 21 και το είμαι καλά στο σπίτι. Δεν θέλω να είμαι μονή, είμαι πολύ συντροφικιά και πρέπει να συντροφεύομαι πάντα. Σε ένα χώρο χωρίς ανθρώπους θα είναι σα να μιλά στους τοίχους.

- Και σχετικά με την συγκατοίκηση σαs;
- Όχι ακόμα, είμαι ακόμα μικρη και υπάρχει χρόνος. Λίγο από όλα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου