Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

H LUISANA μιλά για την Camila και μας αφήνει άφωνους

H LUISANA μιλά για την Camila και μας αφήνει άφωνους

- Λουισάνα.....η σχέση σου με την Καμίλα είναι ακόμα πολύ στενή και κοντινή ή κατι έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου?

- Ποτέ δεν ήμασταν κολλητές με την Καμίλα. Δουλεύαμε πάντα μαζί και μας άρεσε αυτό που κάναμε, αλλά ποτέ δεν είχαμε αυτό που ονομάζουμε " δυνατή φιλία".

- Που νομίζεις ότι οφείλεται αυτό?

- Κυρίως πιστεύω στις διαφορετικές αντιλήψεις και προταιρεότητες που είχαμε όχι μόνο στη δουλειά αλλά και στη ζωή. Η Κάμι ήταν πάντα πιο ελεύθερος τύπος από εμένα. Αν ήταν στο χέρι της δεν θα έπιανε ποτέ καθρέφτη και χτένα για τα μαλλιά...δεν την εκφράζουν κάτι τέτοια. Από την άλλη πλευρά, εμένα μου αρέσει να προσέχω περισσότερο τον εαυτό μου...Απλώς...ποτέ δεν ταιριάζανε τα γούστα μας.
- Αυτός όμως δεν είναι λόγος για να μην είστε φίλες. Μήπως υπήρξε κόντρα ανάμεσα σας?

- Όχι...ουσιαστική κοντρα ποτέ δεν υπήρξε! Η κάθε μία είχε το στύλ της και αυτό το σέβονταν και οι δύο πλευρές. Ουτως ή άλλως..εκίνη πάντα επικοινωνούσε καλύτερα με το Φελίπε και τον Μπέντζαμιν.

- Πιο πολύ με το Φελίπε ή με τον Μπέντζαμιν?

- Με το Φελίπε έκανε πιο ουσιαστική παρέα. Με τον Μπέντζαμιν πολλές φορές δεν ήταν μόνο παρέα, αλλά διάφορα πειράγματα...αστεία....φλερτ γενικότερα! Επικοινωνούσαν πάντα σε ένα άλλο επίπεδο....

- Δηλαδή εσένα σε είχαν απέξω?

- Δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο γιατί δεν είναι αλήθεια! Απλώς όλοι πάντοτε πίστευαν πιο πολύ στο ταλέντο της Καμίλα και ως τραγουδίστρια αλλά και ως ηθοποιού. Εμένα πάντα με εκτιμούσαν ως μοντέλο.....

- Σε πλήγωνε κάτι τέτοιο?

- Στην αρχή ναι...ομολογώ να πω ότι δεν μου άρεσαν τα κακότροπα σχόλια αλλά και ούτε οι συγκρίσεις...ευτυχώς όμως τώρα έχω συνηθίσει και δεν τα φοβάμαι καθόλου αυτά. Ποτέ δεν θα σταματήσουν να υπάρχουν.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου