Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Συνέντευξη της LUISIANA 10/9/2006

Συνέντευξη της LUISIANA 10/9/2006

Luisana: "Με το Mariano περνάμε μια κρίση όπως κάθε ζευγάρι"
Την περίοδο της μεγαλύτερής της επιτυχίας, με πολλές φήμες γύρω από το όνομά της, με εντατικά γυρίσματα για τις σειρές "Casados con hijos 2" και "Alma Pirata", η νεαρή ηθοποιός, πιο όμορφη από ποτέ, δεν επιβεβαιώνει, αλλά ούτε και διαψεύδει το χωρισμό της με το Mariano Martinez, με τον οποίο σχεδίαζαν να παντρευούν. Μετά από πολλές μέρες ξεκούρασης και μπαίνοντας ξανά στους κανονικούς ρυθμούς της ζωής της διαψεύδει κάθετατις φήμες: "Δεν πάσχω από κατάθλιψη, ούτε από νευρική ανορεξία", απαντά σ'αυτούς που τη θέλουν να έχει χάσει 6 κιλά μετά το χωρισμό της με το Mariano Martinez. To ότι είναι πολύ κουρασμένη από τα γυρίσματα -12 με 15 ώρες την ημέρα-, είναι σίγουρο. Δύο σειρές την ίδια χρονική περίοδο απαιτούν τεράστιες προσπάθειες, χωρίς αμφιβολία.



Λίγες μέρες πριν βρέθηκε σε κινέζικο εστιατόριο μαζί με την οικογένειά της και φωτογραφήθηκε με πολλούς από τους θαυαμστές της. Φανερά κουρασμένη, δε σταμάτησε να χαμογελάει, και δέχτηκε να φωτογραφηθεί με όλους.

-Είναι πολύ μεγάλο φορτίο αυτό για σένα Luisana

-Mέσα από αυτό συνειδητοποιώ όμως ότι δεν είμαι μια μηχανή. Γι'αυτό το λόγο έχω αποφασίσει να μην με τρελαίνουν όλα αυτά. Το βασικό στοιχείο της οικογένειάς μου, είναι να παίρνουμε μαζί αποφάσεις, πάντα τους υπολογίζω. Πρώτα συμβουλεύομαι την οικογένειά μου. Δε μου λένε τι να κάνω, αλλά μου δίνουν τη γνώμη τους. Μετά αποφασίζω εγώ για το τι θα κάνω.

-Δική σου είναι η ζωή. Εσύ αποφασίζεις

-Γι'αυτό συνεχίζω τα μαθήματα Αγγλικών, σαξοφώνου και φωνητικής. Συμμετέχω στα γυρίσματα δύο σειρών, κάτι που είναι πολύ κουραστικό, αλλά είμαι με ανθρώπους που αγαπώ και δεν ανησυχώ πια που δεν μπορώ να τα κάνω όλα.

Μια φίλη της Luisana δήλωσε για τη σχέση της με το Mariano: "Συνεχίζουν να μιλάνε, παρ'όλα αυτά χρειάζονται λίγο χρόνο για να δουν τι πραματικά αισθάνεται ο ένας για τον άλλον. Δεν μπορούμε να πούμε ότι έχουν χωρίσει, αλλά ούτε κι ότι βρίσκονται στο καλύτερο στάδιο της σχέσης τους". Άλλη φίλη της δήλωσε στο περιοδικό Gente: "Όταν ο Mariano αποχώρησε από το "Alma Pirata" άρχισαν να βλέπονται λιγότερο. Η Luisana είχε πολλές υποχρεώσεις κι ήταν δύσκολο γι'αυτήν να ελέγξει τα πάντα. Αλλά τώρα είναι μια χαρά".

-Τι συμβαίνει με το Mariano;

-Με ενοχλεί που με ρωτάνε συνέχεια αν χωρίσαμε. Με το Mariano περνάμε μια κρίση, όπως κάθε ζευγάρι, αλλά αυτά τα προβλήματα θα λυθούν μεταξύ μας. Όταν πρέπει αν μιλήσω...

-Θα μιλήσεις;

-Ναι. Αλλά τώρα προτιμώ να είμαι επιφυλακτική και συγκρατημένη. Η σχέση μας είναι πολύ σοβαρή.

-Κι όλα αυτά περί ανορεξίας και κατάθλιψης, πόση δόση αλήθειας περιέχουν;

-Είναι ψέμματα ότι έχασα 6 κιλά! Είμαι 45, όπως πάντα. Δεν είμαι ανορεξική, ούτε πάσχω από κατάθλιψη, ούτε από τίποτα. Κάνω μια δουλειά που με ευχαριστεί πολύ. Είμαι λίγο κουρασμένη, ναι, αλλά η μεγαλύτερή μου επιθυμία είναι να γελάω, κι αυτό κάνω. Ξέρω τι θέλω. Πάντα στη ζωή μου τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα. Οι περισσότεροι με βλέπουν ως μια sexy, άτακτη κοπέλα.

-Εσύ τι πραγματικά νομίζεις ότι είσαι;

-Δεν έχω χάσει ακόμη την αθωότητά μου, πιστεύω στους ανθρώπους και είμαι ήρεμη.

Την Κυριακή ήταν στο σπίτι της μεγαλύτερής της αδερφής, Daniela. Αργότερα επισκέφτηκε μια φίλη της στο Canitas και το βράδυ επέστρεψε στο σπίτι των γονιών της. Ο Mariano πουθενά. Αυτή την περίοδο, η Luisana είναι η ηθοποιός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση στην Αργεντινή. Ξεκαθαρίζει όμως ότι η επιτυχία και η αναγνωρισιμότητα δεν είναι τα πιο σημαντικά. "Είμαι ένα κορίτσι όπως όλα τ'άλλα. Θέλω να συνεχίσω να κάνω αυτό που μου αρέσει, να είμαι χαρούμενη, να μην κλαίω συχνά και να έχω μια ήρεμη ζωή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου